skip to Main Content

Infoturbe seireteenus

Infoturbe seireteenus (SOC) on kliendi lõppseadmete monitooring ning toimuvate turvasündmuste kogumine, analüüs, ning ohuolukordadele reageerimine. Seireteenusega kaasnevad ka hooldusteenus ja kasutajatugi.

VAATA EDASI

Konsultatsioon

Info- ja küberturvalisuse valdkond on lai, see hõlmab kogu organisatsiooni – inimesi, protsesse, tehnoloogiaid. Igas teemas saab minna süvitsi, aga samas on vaja näha ka suuremat pilti.

VAATA EDASI

Testimine

Organisatsiooni toimimiseks on organisatsiooni varade turvalisus kriitilise tähtsusega. Järjepideva tõhusa tegevuse tagamiseks on vaja kaitsta tervikuna nii tehnoloogilisi, füüsilisi kui ka inimvarasid.

VAATA EDASI

Koolitused

Inimene on võtmetegur infoturvalisuse suurendamisel ja ohtudega toimetulekul. Võite olla ettevõtte juht, raamatupidaja, audiitor või ka IT-spetsialist – infoturbe kohustus on teil ikkagi.

VAATA EDASI

VALIK KLIENTE, KES ON MEILT ABI SAANUD